VitirON™ Pregnancy

Veel rohkem energiat Sulle igaks päevaks! Muuda ostlemine kergeks ja mugavaks. Telli VitirON™ Pregnancy otse koju igasse Eestimaa asukohta.


VitirON™ Pregnancy sisaldab toitaineid, mis on vajalikud kogu raseduse ajal: planeerimisest kuni imetamiseni


  • Foolhape aitab kaasa kudede kasvule ema organismis
  • Dokosaheksaeenhappe (DHA)* tarbimine soodustab loote ja imiku aju ja silmade normaalset arengut
  • Kõrge DHA sisaldus
  • Ei sisalda säilitusaineid
  • Ei sisalda laktoosi
**Kasuliku mõju saavutamiseks võtke toiduga 200 mg DHA-d lisaks soovituslikule täiskasvanutele mõeldud igapäevasele omega-3 hapete kogusele, st 250 mg DHA-d ja EPA-t.


7 kõige olulisemat asja, mida teha raseduse ja rinnaga toitmise heaks

1. Foolhape – 400 μg ööpäevas.
Et kaitsta neuraaltoru väärarengute eest tuleb 3 kuud enne rasedust ja esimese trimestri jooksul tarbida soovitatavalt foolhapet (400 μg ööpäevas).
2. Piisav kogus Omega-3 rasvhappeid.
Omega-3 polüküllastumata rasvhapped (DHS ja EPS) on väga tähtsad ema ja imiku tervise jaoks. See on tavapärane, et lapsed, kelle emad on saanud raseduse ajal piisavalt nimetatud happeid, arenevad kiiremini nii füüsiliselt kui ka psühholoogiliselt, vastsündinud on rahulikumad ja väiksema allergiariskiga. Parim Omega-3 allikas on merekala. Kuna kalades leidub elavhõbedat ja muid toksiine, siis ei soovitata rasedatel ja imetavatel naistel süüa kala liiga tihti (kõige enam ligikaudu 240 g nädalas). Seetõttu on vaja rasvhapete saamiseks võtta vitamiine.
3. Täisväärtuslik ja tasakaalustatud toitumine.
Täisväärtuslik toitumine peab põhinema tervisliku toitumise põhimõtetel – eelistage värsket ja mitmekesist toitu ja säilitage peamiste toidugruppide õige vahekord.
4. Piisav energia ja valkude sisaldus.
Raseduse ja imetamise ajal suureneb naise energiavajadus, mis on individuaalne. Vajalik ööpäevane energiakogus kasvab täiendavalt 300 kcal ja imetamise ajal 500 kcal päeva kohta. Vajadus valgu järele samuti suureneb – organism vajab lisaks 30 g (0,6 g valke kehakaalu 1 kg kohta päevas) igal raseduse trimestril.
5. Ohutu toiduvalmistamine.
Raseduse ja imetamise ajal on soovitatav vältida röövkalade (haug, skumbria ja säga) ning ebapiisavalt kuumtöödeldud mereandide, veiseliha ja muu liha, mis on valmistatud temperatuuril alla 165 °C, erinevate juustude (sinihallitus-, feta, Brie, Camembert'i juust) tarbimist, samuti selliste toitude tarbimist, mis on sisaldavad toorest muna.
6. Piisav kogus vitamiine ja mineraalaineid.
Raseduse ja imetamise ajal on teatud vitamiinide ja mineraalainete vajadus suurem. Piisavas koguses on vajalik saada järgmisi aineid:
  • kaltsium – 1,5–2 g/ ööpäevas (peamine luude ja hammaste komponent, ensüümide aktiveerija, vajalik vere hüübimiseks, närviimpulsside edastamiseks, silelihaste ja südame kokkutõmmete reguleerimiseks);
  • vitamiin D2 – 400 IU (rahvusvahelist ühikut) / ööpäevas (kaltsiumi- ja D-vitamiini puudus võib põhjustada rahhiiti, luude väärarenguid ja kaariest, verehüübeid, tundlikkust lihastes ja spasme);
  • magneesium – kuni 150 mg päevas;
  • raud – 30–60 mg ööpäevas (rauapuudus võib põhjustada loote kasvu- ja arenguhäireid, kehvveresust, enneaegset sündi, veritsemist ja immuunsüsteemipuudulikkust);
  • tsink – 10–15 mg (vajalik loote organite, luude, närvisüsteemi, veresoonkonna, juuste ja kudede ning hormoonide tootmise arenguks. Tsingipuudus on märk kasvuhäirest).
7. Tervislik kaalutõus.
Kaalutõus peaks toimuma kooskõlas kehakaalu massiindeksiga (KMI). KMI = keha kaal [kg] / (pikkus [m])2.
  • Kui KMI on alla 18,5, võib kaal tõusta 2,5–18 kg (2,3 kg kuus),
  • Kui KMI on 18,5–24,9, võib kaal tõusta 11,5–16 kg (1,8 kg kuus),
  • Kui KMI on 25–29,9, võib kaal tõusta 7–11,5 kg (1,2 kg kuus),
  • Kui KMI on 30 (ülekaal) – tõus 5–9 kg (1 kg kuus).

VitirON™ Pregnancy

Kombineeritud preparaat: vitamiinid ja mineraalid + Omega-3 rasvhapped. Tagab olulised mikrotoitaineid, mida vajad raseduse planeerimisest imetamiseni.

TOIDULISANDID EI ASENDA TÄISVÄÄRTUSLIKKU JA MITMEKESIST TOITUMIST NING TERVISLIKKE ELUVIISE.